نرم افزار و VMS

Pelco

pelco

سیستم های دوربین امنیتی فروشگاهی

دوربین‌های امنیتی فروشگاهی پلتفرم باز و سیستم‌های نظارت فروشگاهی Pelco به شما این امکان را می‌دهد که امنیت اموال خود را حفظ کنید، از خریداران محافظت کنید و درآمد را افزایش دهید.

دوربین های امنیتی بیمارستان

دوربین های امنیتی بیمارستانی با پوشش 24/7 ارائه می شوند و ایمنی و عملیات را از مراقبت های ویژه تا اتاق بیمار بهمراه دارد.

نفت و پتروشیمی

سیستم های دوربین امنیتی نفت و گاز و نظارت میدان نفتی و سیستم‌های دوربین دکل نفتی مقاوم در برابر انفجار شما را حتی در شرایط سخت تحت پوشش قرار می‌دهند.

جستجوی مدلهای مختلف Pelco

با گسترده‌ترین طیف دوربین‌ها، حسگرها و دستگاه‌های اینترنت اشیا از بیش از 100 سازنده، راهکارهای امنیتی خود را در به دلخواه انتخاب کنید.

درباره پلکو/Pelco

Pelco یک رهبر جهانی در طراحی، توسعه و ساخت راه حل های امنیتی ویدئویی پیش بینی کننده، از جمله دوربین های نظارت تصویری، سیستم های مدیریت و ضبط ویدئو، نرم افزارهای امنیتی و خدمات همسو برای بیش از 63 سال است.
چرا Pelco را برای سیستم های نظارت نفت و گاز قابل اعتماد انتخاب کنید؟
اتکا به سیستم های امنیتی ویدیویی و هشدار دهنده اولیه دیگر کافی نیست. نظارت تصویری پالایشگاه و حفاری Pelco با شناسایی خودکار تهدیدات، امنیت را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. این امر با افزایش فعالیت های نظارتی پالایشگاه، ایمنی و امنیت را افزایش می دهد.

شرکت های تولید انرژی می توانند تهدیدات را با هشدارهای بلادرنگ و تجزیه و تحلیل ویدئویی پیشرفته شناسایی و از آن جلوگیری کنند.

دوربین‌های امنیتی مداربسته حفاری ما برای کنترل محیط‌های در معرض خطر انفجار طراحی شده‌اند.

با ادغام دوربین های نظارتی سایت گازی و ادغام با راه حل های نظارتی خود، در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

نظارت تصویری بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی ما به شرکت‌های نفتی کمک می‌کند تا الزامات نظارتی را برآورده کنند.

دوربین های مداربسته شهری
با دوربین‌های امنیتی شهری که نیازهای محیط شهری در حال تحول را برآورده می‌کنند و در عین حال فرصت‌های رشد آینده را تقویت می‌کنند، امنیت ویدیویی خود را برای ایمنی عمومی افزایش دهید.

جلوگیری از جرم و جنایت
هشدارهای بی‌درنگ و تجزیه‌وتحلیل‌های ویدیویی به شما کمک می‌کنند تا تهدیدات را شناسایی کنید، فعالیت‌های مشکوک را شناسایی کنید و پاسخ دهید.

مناطق بیشتری را پوشش دهد
دوربین‌های امنیتی خیابانی ما از دوربین‌های ثابت، PTZ و پانوراما، مناطق وسیعی را پوشش می‌دهند و ویدیوی واضحی را 24⁄7 ارائه می‌دهند.

از سرمایه گذاری های خود محافظت کنید
دوربین های امنیتی عمومی ما برای مقاومت در برابر دمای شدید، آب و هوای سخت و دستکاری طراحی شده اند و در مقایسه با سایر برندها مقرون بصرفه میباشند.

سایتهای کوچک تا متوسط
ایده آل برای سایتهای کوچک تا متوسط ​​تا 100 دوربین، VideoXpert Professional به طور یکپارچه شکاف بین پلتفرم های متوسط ​​​​بازار و سازمانی را پر می کند. طراحی مقیاس پذیر نه تنها نیازهای امروز شما را برآورده می کند، بلکه شما را برای موفقیت فردا آماده می کند.

سایز بزرگ تا چند سایت
VideoXpert Enterprise انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارهایی است که داده محور هستند، VideoXpert Enterprise یک راه حل واحد را با امکان اتصال آسان به سیستم های دیگر، از جمله نقشه برداری، ادغام با سیستم های کنترل دسترسی، و تشخیص پلاک ارائه می دهد.