خریــد عمــده لــوازم جانبـــی دوربین مداربسته و شبکه

چرا خرید عمده از الکتروچی

مرکز پخش الکتروچی با بیش از 4 سال سابقه درخشان در بازار آی تی و دوربین مداربسته و دارا بودن گستره ‌ای وسیع از محصولات در حوزه های برق و الکتریکی، دوربین مداربسته، شبکه و ابزار آلات جهت رفع نیاز همکاران و مغازه داران محترم در تامین کالا و خرید آنلاین به صورت عمده فعالیت دارد. این مجموعه با بیش از 5 هزار کالای موجود، امکان خرید عمده با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن را برای رفع نیاز همکاران و مغازه داران محترم رقم زده است و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده، محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب را در اختیار داشته باشید. اگر شما هم مایل به خرید عمده انواع کالاها برای کسب و کار خود به صورت آنلاین هستید و دوست ندارید که وقت طولانی را در مغازه های عمده فروشی صرف پیدا کردن کالاهای مورد نظر خود کنید، تنها کافی است که با طی کردن چند قدم کوتاه در وبسایت الکتروچی عضو شوید، سپس حساب همکاری خود را فعال نمایید و خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنید.

03.

تایید حساب همکاری

بعد از ارسال عکس و تایید حساب همکاری توسط پشتیبانی الکتروچی، برای حساب کاربری تایید شده شما، تمام قیمت های نمایش داده شده در سایت قیمت همکاری و عمده خواهند بود.

02.

ارسال مدارک

بعد از ثبت نام، ایمیل ثبت نامی خود را به همراه یک عکس از مغازه یا کارت ویزیت خود به شماره تلگرام 09370061998 (Electro_bt@) یا در چت آنلاین سایت برای تایید حساب همکاری ارسال کنید.

01.

ثبت نام

ابتدا در سایت ثبت نام کنید.